Kao i njegov sportskije nastrojen brat, RainSport 3, pneumatik RainExpert 3 obožava kišu. Tehnologijom ajkuline kože, koja karakteriše uzdužne žlebove i inovativnom strukturom gazećeg sloja, minimizuju se turbulencije i voda se brzo kanališe napolje. Na taj način, dok uživate u preciznom upravljanju po mokrim putevima, ova tehnologija vas štiti od akvaplaninga.
RainExpert 3 ima asimetričnu strukturu gazećeg sloja optimizovanog protoka i smesu gazećeg sloja koja je posebno razvijena za snažno prijanjanje na mokrom. Karakterišu ga velika spoljna ramena, koja imaju bočnu krutost za moćno prijanjanje pri skretanju.
Pneumatik je osvojio ocenu A na EU etiketi za pneumatike za prijanjanje na mokrom, što ukazuje na najbolje moguće performanse u mokrim i kišnim uslovima.
Šara gazećeg sloja pneumatika je projektovana za optimizovan kontakt sa putem, što vodi do smanjenog trenja i manjeg otpora kotrljanja na svim površinama (energija koja je potrebna da održi kotrljanje vašeg pneumatika je ujednačenog tempa). Ovaj mali otpor kotrljanja će da štedi vaš novac na benzinskim pumpama.
Osamnaest letnjih pneumatika je testirano u AutoBILD testu. Kriterijumi na testu ocenjivali su performanse na mokrom terenu (uzdužni akvaplaning, bočni akvaplaning, upravljanje, kružnu stazu, kočenje), na suvom terenu (upravljanje, kočenje, udobnost u vožnji, spoljnu buku) i analizirane troškove (radni vek, ukupne troškove radnog veka, otpor kotrljanja). Uniroyal-ov RainExpert 3 bio je ubedljiv stručnjacima na testu svojim dobrim rezultatima na mokrim površinama.
Pneumatici sa visokim performansama prianjanja na mokrom (ocena A ili B) imaju kraće zaustavno rastojanje na mokrim putevima te su stoga bezbedniji za upotrebu po kiši. Što se tiče efikasnosti potrošnje goriva, ocena D se ne koristi, a ne planira se korišćenje ocene G.
Čak 20% potrošnje goriva vašeg vozila povezuje se sa pneumaticima pa, ako želite da pređete veću kilometražu na jednom rezervoaru goriva, treba da izaberete pneumatike koji imaju visoku ocenu efikasnosti potrošnje goriva. Time ćete takođe smanjiti svoju emisiju CO2. Do toga dolazi usled otpora kotrljanja, tj. zbog izgubljene energije tokom kretanja pneumatika. Što je otpor kotrljanja manji, manje energije se gubi, čime se smanjuje potrošnja goriva i emisije CO2. Razlika između pneumatika sa ocenom A i pneumatika sa ocenom G može da bude i do 6 litara na 1000 km.
To je spoljašnja buka koju pneumatik proizvodi i meri se u decibelima. Što je ispunjenija crta prikazana na oznaci to su gume glasnije.
Koristimo kolačiće kako bi osigurali da vam pružamo najbolje iskustvo na našoj web stranici. Kliknite ovdje da saznate više ili da promijenite vaša podešavanja za kolačiće.