Zima zna da nam servira sve tipove vremenskih uslova: sneg, led – i u poslednje vreme najčešće –kišu. Za bolje upravljanje na mokrom, kao i bezbednu vožnju vašeg vena ili MPU-a, možete da se oslonite na Snow Max 2.
Njegovu šaru karakteriše dizajn V-oblika, kao i široki bočni žlebovi na oba ramena. Ova kombinacija upija i izbacuje vodu veoma brzo, smanjujući rizik od akvaplaninga.
Za teške terete je potreban poseban tretman. Zbog toga je Snow Max 2 projektovan da se nosi sa specijalnim zahtevima komercijalne vožnje, posebno u zimskim uslovima.
Njegov gazeći sloj karakteriše usmerena šara V-oblika što poboljšava izgradnju uzdužnih sila u pneumatiku, pružajući vam bolju kontrolu i upravljanje. Veliki broj idealno pozicioniranih ivica prijanjanja pruža odličnu trakciju i bolje performanse kočenja na snegu i ledu - ujedno i pri kretanju uzbrdo. Poboljšana bočna krutost šare ujedno unapređuje kočenje na suvim putevima.
Kod novog pneumatika Snow Max 2 optimizovali smo mešavinu materijala u jedinjenju što je dovelo do poboljšane otpornosti na habanje strukture i za rezultat ima produženi radni vek gazećeg sloja. Što je pneumatik izdržljiviji, manji su ukupni troškovi održavanja.
Najbolji zimski pneumatik za kuće na točkovima na Mercedes Sprinter i Volkswagen LT šasijama su testirane 2005. godine od strane proMobil-a, jednog od nemačkih top magazina za kampere i kuće na točkovima. Na testu su ocenjivane performanse sedam zimskih pneumtika. Pobednik na testu, sa odličnim ukupnim ocenama i vrhunskim ocenama za performanse na mokrom, bio je Uniroyal Snow Max 2.
Pneumatici sa visokim performansama prianjanja na mokrom (ocena A ili B) imaju kraće zaustavno rastojanje na mokrim putevima te su stoga bezbedniji za upotrebu po kiši. Što se tiče efikasnosti potrošnje goriva, ocena D se ne koristi, a ne planira se korišćenje ocene G.
Čak 20% potrošnje goriva vašeg vozila povezuje se sa pneumaticima pa, ako želite da pređete veću kilometražu na jednom rezervoaru goriva, treba da izaberete pneumatike koji imaju visoku ocenu efikasnosti potrošnje goriva. Time ćete takođe smanjiti svoju emisiju CO2. Do toga dolazi usled otpora kotrljanja, tj. zbog izgubljene energije tokom kretanja pneumatika. Što je otpor kotrljanja manji, manje energije se gubi, čime se smanjuje potrošnja goriva i emisije CO2. Razlika između pneumatika sa ocenom A i pneumatika sa ocenom G može da bude i do 6 litara na 1000 km.
To je spoljašnja buka koju pneumatik proizvodi i meri se u decibelima. Što je ispunjenija crta prikazana na oznaci to su gume glasnije.
Koristimo kolačiće kako bi osigurali da vam pružamo najbolje iskustvo na našoj web stranici. Kliknite ovdje da saznate više ili da promijenite vaša podešavanja za kolačiće.